תשתיות, התחדשות ופיתוח המרחבים הציבוריים

אנו מתחייבים

  • תכנון כולל להתחדשות במועצה והתאמת התשתית הסטטוטורית לצרכי ההתחדשות

  • טיפול בישן ושיקום, שדרוג ופיתוח התשתיות בשכונות הוותיקות ליישור קו עם הבניה החדשה במועצה

  • חידוש מרקמי מתחמי המגורים הוותיקים לשמירה על סטנדרט שירות גבוה ואחיד לכולם ולשמירה על ערך הנכסים

  • עידוד, קידום והסרת חסמים להתחדשות המועצה

  • ליווי התארגנויות הדיירים בהתאם ליכולות המועצה

אחד מאתגריה של עומר הוא עצם היותה מחולקת לאזורים חדשים יותר לצד אזורים ותיקים מאוד. אתגר זה מחייב את התאמת האזורים הוותיקים לחדשים מתוך הבנה כי ישוב בריא ומאוזן הוא ישוב בו מתקיימת סטנדרטיזציה ברמת ההתחדשות העירונית.

המועצה בראשות עומר אחת תפעל להתאים את התשתית הסטטוטורית לצרכי התחדשותו של הישוב, להאחיד את רמת התשתיות, התחזוקה והתכנון עתידי תוך שימור הישן אל מול יצירת החדש וקידומו וקיומה של תנופת פיתוח  תוך שמירה על צביונו של הישוב.

יצירה של מארג התחדשות עירונית אחיד תוביל להתחדשות במתחמי המגורים הוותיקים, התאמתם לסטנדרטים המתקדמים ביותר מתוך הבנה ברורה כי אחידות זו תתרום לערכי הנכסים בישוב, תמנע חסמים בירוקרטיים ותאפשר ליווי, ארגון וטיפול בתושבי עומר בהתאם ליכולות, לכלים ולידע של המועצה ולמשאביה הזמינים לכך.

לארז ניסיון רב בתחומי התכנון והביצוע, לרבות פעולות עומק באגפי ההנדסה, בוועדות המקומיות לתכנון ובניה ובמחלקות רישוי העסקים, הן כראש מועצת נאות חובב וכמנכ"ל מועצה אזורית תמר, הן כחבר מועצה ממונה בעיר לוד, תפקיד במסגרתו כיהן כחבר בדירקטוריון החברה הכלכלית של לוד וחבר בוועדה לתכנון ובניה והן כמנכ"ל מי שבע. כמנכ"ל מועצה אזורית תמר הוביל תהליך של חדש מול ישן ביישוב נווה זוהר וכמנכ"ל מי שבע הקמת קרן ייחודית לשיקום תשתיות בשכונות הוותיקות, בשיתוף עם עיריית באר שבע.