השירות לתושב

אנו מתחייבים

  • אמנת שירות ברורה ומחייבת לתכני, איכות וזמני המענה בכל סוגי הפניות למועצה ובכל נושאי הטיפול.

  • הגדלת, גיוון והעמקת ערוצי הקשר עם המועצה ומעבר לשירותים דיגיטליים מתקדמים.

  • מדיניות של דלת פתוחה, פיסית, טלפונית ודיגיטלית – השמה את התושב במרכז.

  • הגברת הפיקוח הניהולי על אופן מתן השירותים על ידי יחידות המועצה.

הגדרת ושיקוף סל השירותים אותם מספקת המועצה לתושביה, אמנת שירות הכוללת אמות מידה ברורות, כמיתות ומדידות לאספקתם בטיב, באיכות וברמה המגיעים לתושבי עומר תוך הרחבת ושיפור ערוצי וזמני השירות
המועצה בראשותה של עומר אחת תגדיר באופן פוזיטיבי את סל השירותים לתושב ותפעל לאספקת השירותים המוניציפאליים לתושביה ולעסקים שבתחומה בטיב ובאיכות גבוהים בכל תחומי החיים: ביטחון ושמירה על הסדר הציבורי חינוך, אומנות תרבות וספורט, תחזוקת מבני ציבור, תברואה ואיכות הסביבה (בדגש על פינוי אשפה, טיאוט מדרכות וכבישים, שירותי ביוב וטיהור שפכים, מחזור והפרדת פסולת), גינון ואחזקת המרחב הציבורי (שיפור פני המועצה), השירותים החברתיים תוך התאמת השירותים לצרכי האוכלוסייה המגוונת ולכל שכבות הגיל, כולל מענה ממוקד לצרכי הצעירים (17-29) והאזרחים הוותיקים (הגיל השלישי), שירותי הדת והמענה לאוכלוסייה המסורתית, וטרינריה (בריאות בעלי החיים, מניעת התרבות לא פרופורציונית של חתולים באמצעות עיקורם, פיקוח וטרינרי ולכידת כלבים משוטטים), רישוי בניה ורישוי עסקים והתחדשות עירונית.
עד לתום השנה הראשונה מבחירתה של עומר אחת לראשות המועצה תפורסם ותשוקף לציבור אמנת שירות ברורה הכוללת את תכולת השירותים, איכותם וזמני אספקתם והמענה לפניות ותלונות הציבור בכל הנוגע אליהם, כאשר המבנה הארגוני של המועצה יותאם לאספקתם של אלה בטיב, באיכות וברמה המצופים ובהתאמה לאמנת השירות שתוגדר.
ערוצי הקשר עם הציבור ודרכי הפניה שלו יורחבו ויועמקו בגישה אינטגרטיבית ומשלימה שתכלול את מוקד המועצה, משרדי קבלת הקהל, וערוצים דיגיטאליים המועצה
לארז ניסיון מוצלח ומוכח בעריכתן של אמנות שירות והטמעתן תוך שיפור השירות לתושב והגברת זמינותה ונגישותה של המועצה הן כמנכ"ל מועצה והן כמנכ"ל תאגידים עירוניים. ארז חתום על מהפיכת השירות, אמנת השירות והשקת אחת האפליקציות הראשונות בשירות המוניציפאלי כמנכ"ל מי שבע. ארז חתום על אמנת השירות בתמר, הקמת מוקד המועצה והפיכתו לנקודת הממשק המרכזית לפניות התושבים והמבקרים, בטלפון ובדיגיטל.