רישוי בניה וקידום עסקים

אנו מתחייבים

  • צמצום הבירוקרטיה, הסרת חסמים הגברת הנגישות לשירותים.

  • קידום עסקים, ליווי התהליך, הדרכה והנחיה והנגשת המידע.

  • יישום מלא של הרפורמה ברישוי העסקים וקיצור משך ההמתנה לרישיון עסק.

  • הגברת זמינות הוועדה והרחבת שעות קבלת הקהל.

  • הכללת תחומי הבינוי, קידום ורישוי העסקים באמנת השירות לתושב לרבות קביעת זמני תקן למענה.

המועצה בראשותה של עומר אחת תהא קשובה לבונים, למשפצים, למתכננים ולבעלי העסקים על מנת לייעל, לשפר ולהקל על חסמים בירוקרטיים והפיכת תהליכים הנדסיים לנגישים יותר. המועצה תפעל לקידומם של עסקים מקומיים, ליווי התהליכים, והדרכתם לפעול על פי חוקי העזר ועל פי המסגרות החוקיות. בתהליך מובנה, בריא והדדי יוכלו עסקים לקצר משמעותית את תהליכי קבלת רישיון העסק.
המועצה תפעל להרחבה משמעותית של שעות קבלת הקהל במחלקות ההנדסה השונות ועימן יורחבו כמובן גם מועדי התכנסות הוועדות השונות שכיום אורכות חודשים רבים תוך תפיסה של מחלקה מוכוונת תושב מתוך רצון לסייע, לקדם ולייעל.
וחשוב לא פחות, כחלק מעקרונות הניהול החדשים שתביא עומר אחת למועצה, תוטמע בכל מחלקה אמנת שירות ברורה עם זמני טיפול, קבלת תשובות, תוך שינוי תפיסה מעולם של קבלת המידע מהתושב לעולם של דחיפה פרואקטיבית של כלל הנתונים החיוניים לייעול וזירוז הליכי ההנדסה, הרישוי והפיקוח על הבניה.
לארז ניסיון רב ועמוק בתחומים אלה לרבות פעולות עומק באגפי ההנדסה, בוועדות המקומיות לתכנון ובניה ובמחלקות רישוי העסקים, הן כראש מועצת נאות חובב וכמנכ"ל מועצה אזורית תמר, הן כחבר מועצה ממונה בעיר לוד, תפקיד במסגרתו כיהן כחבר בדירקטוריון החברה הכלכלית של לוד וחבר בוועדה לתכנון ובניה והן כמנכ"ל מי שבע.